pretty no neat

Pretty down, lyssnar på rätt så lousy 80's music, förkyld, trött, hungrig. Inte många rätt där inte. Till råga på allt ser jag ut som en miljöskadad fritidsfröken under vinterkräksjuke-perioden. Imorgon har jag en lektion. Låter rätt neat, men okej. Nationella i franska, inte neat. Att den dessutom ligger från 14.40-16.00 gör inte saken bättre. Jag får i alla fall sova.

Ibland önskar jag att jag hade haft en lite tuffare uppväxt, då skulle jag i alla fall kunna rappa om det... AH!! Jag får väl bli någon jävla moralpredikare som typ Tyra Banks, då. Det kan ju vara så jäääävla svårt för henne att lyckas, liksom. Varför får vi aldrig någon ful jävla förebild att se upp till? I ett ytligt samhälle som detta krävs det lite ugliness för att pigga upp oss vanliga döda.
Nä, jag svamlar bara. Måste äta.
Cheers ponytails.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0