soon I'll be a part of it

Snart ska jag få andas äkta London air again! Snart ska jag återigen få ta morning walks in Hyde Park. Mysfikor i Covent Garden. Indie-marknader i Camden Town. Allmänt 70's i soho. Självklart shopping på det 5-våningshöga Topshop. Och kanske bäst av allt... Chicken salad sandwiches på Pret a manger!! Haha, oh my vad jag saknar Pret. Besvikelsen förra året när deras butiker i NYC inte alls var lika bra som i London.
Den 19 juni åker jag till London och Brighton för er som inte kopplar. Det var tre år sedan jag var där sist och jag håller på att dö ihjäl av saknad och abstinens. Men snart så kommer mina behov att stillas... åhja. Måste öva på min brittiska tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0