what's today?

Idag har jag ungefär vaknat på helt fel sida, haft matte-np, sprungit i stekande sol, målat solar på mina knän, fått mvg på engelska-np, sett en asball fashion show av md-eleverna (som får en att bli sådär jätte-skolpatriotisk. skulle vilja se några gina tricot-brudar från eber vara så fashion liksom... ah! Gymnasieslaget är bara en vecka bort, det är taggarna utåt som gäller from now on vet ni! :)

MEN. Vad jag egentligen ville säga var att om ni vill höra något som får era trumhinnor att fnissa som små flickor av förundran, så ska ni lyssna på Band of Horses - Dilly. Från deras nya shit. Vet inte varför, men den låten really gets me typ. You really got me now. You got me so I can't sleep at night, ja.

Mamma köpte btw någon Odd Molly-handkräm till mig, och den luktar så jävla äckligt. Typ lakrits blandat med maskrosor. Tack för det, liksom...
Ses ponytails.


Kommentarer
Postat av: sara

vi borde ses o ta fika någon dag!:D

2010-05-22 @ 13:44:28
Postat av: Stina

ja absolut sara! det var ett tag sedan! ;)

2010-05-22 @ 14:34:43
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0