Få mig av den här jävla gatan

Blöööö, orkar inte vara emotional just nu. Men vissa känslor kan ju faktiskt bara finaste Håkan Hellström förmedla. Det spelar ingen roll vad eller vilka, allt blir så äckligt äkta när han behandlar det. Det är lite bitterljuvt faktiskt... Vill man verkligen veta liksom? Orkar man egentligen höra? Tydligen...

För att liksom försöka skingra tankarna har jag bränt mitt två dagar gamla studiebidrag på filmer (Pasolini collection box, fem filmer för 200 spänn! Nu jävlar ska jag bli allmänbildad på film och se Decamerone och Saló!!!) och smycken (från Bohemian Luxury, jag vill ha allt egentligen, men det blev en ring och ett par örhängen denna gång...). Shopping är verkligen den bästa terapin ever. Det och socker. Och boybands (fast det behöver vi inte prata högt om...)

Ikväll packar jag om min väska och åker till finaste Skullman för att mysa med henne och Michelle.
Ha det fint, ponytails xx


Ingen tror att de är nåt där jag kommer ifrån


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygga smycken!!

2010-11-02 @ 19:04:03
Postat av: ellen

det var jag som skrev, haha

2010-11-02 @ 19:04:37
Postat av: Lisa

ojoj, här gör man allt för att utöka sitt kulturella kapital.

2010-11-02 @ 19:14:00
Postat av: Lisa

jävlar vilka fina smycken. HERE I COME! Vilka köpte du?

2010-11-02 @ 19:14:59
Postat av: Lisa igen

jag funderar på: Greek goddess bracelet in treasure gold, Whirled goddess bracelet in treasure gold, Bohemian goddess necklace in antique gold och Bohemian diamond earrings in antique gold



2010-11-02 @ 19:25:29
Postat av: Stina

haha töntar. men jag vet, asfina! jag köpte "waterfall goddess earrings in treasure gold" och "boho flower ring in ancient silver - deep red"

2010-11-03 @ 12:39:17
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0