Helgen

Kongresshelgen i Kinna är över, och det är rätt skönt att vara hemma. Sömnbrist och långa resor (en minibuss med Östergötlands-luffare+en bebis=många stopp på vägen, haha) gör en matt. Men oj så kul det har vart! Intressanta seminarium, besök av Björklund, kongressmiddag och ett dansgolv fullt med glada liberaler liksom, det är ett rätt säkert recept. 
Men som sagt, bristen på sömn tär och trots att jag börjar halv tolv imorgon känns det rätt motigt alltså... Men, vad gör man inte? Hah, right. 

Nej, nu ska jag äta lite, sedan blir det filmslapp. Ses! :)
xxx

(som vanligt suger jag på att använda kameror, dessa är de enda foton jag lyckades få med mig från helgen, haha)
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0