love life, love liberty

Helgen har vart svinfin och massa mysig. Spännande, sjukt lärorikt och galet inspirerat! En massa fina luffare (ehehe...) från hela sverige samlade på ett ställe, det kan ju liksom inte gå fel!
Ja, jag skulle kunna skriva en massa mer, men det tänker jag inte göra. För jag är trött. Vågade (som vanligt) inte sova på bussen hem från sthlm. Dels för att shit, tänk om jag inte vaknar när bussen stannar i Norrköping, och tvingas åka ända till Göteborg, men också för att jag får sådana ryck när jag sover. Sådär lagom pinsamt att helt plötsligt få sjukliga ryck i en proppfull buss (där man dessutom inte kan gömma sig någonstans efteråt heller...). Som tur var har jag ju finaste Håkan Hellströms nya i iPoden.

När jag kom till Norrköping fick jag lite småpanik när jag kom på att jag inte har en aning om hur denna stads kollektivtrafik funkar. Vilket håll åker spårvagnen åt? Vilket nummer ska man ta? Vilka bussar? Aaaaee... Jag fick gå hela vägen från resecentrum med två svintunga väskor. Kul.

Nu är jag hemma och jäääävligt trött. Ska fortsätta att slötitta på Gossip Girl (alltså... Nate. ehehehheehhe).
Bottom line;
Höstlovet har fått en skitfin start! I veckan ska jag träffa vänner, plugga fysik (kul att jag nämner det som om det vore något roligt...) och i helgen åker jag vidare till nästa storstad för att hälsa på syster och finaste Håkan.
I wish everyday could be like... höstlov.
Puss på er xxxxxx


Trött, osminkad och med sneda fingrar. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0