orklös

Min kalender väller över. Eller ok, rent praktiskt så har jag ju faktiskt ingen fysisk kalender (högst upp på önskelistan, hur trist det än låter...) men ändå. Fy satan vad jag har saker att göra. Det är för det mesta roliga saker (som nästa vecka - upp till sthlm på onsdag med lis the fish, SUEDE på cirkus, slagga hos broder, 6.20-tåget hem, skola, sedan upp till sthlm igen på fredag för att spendera helgen på kärsögården med andra luffare) men när det står "fysikplugg" (eller ja, det står ju ingenting eftersom jag inte ha nån kalender... men ni får väl föreställa er!) som kvällsaktivitet idag känns det inte helt ok faktiskt. Jag är alldeles för sönderstressad, trött, energilös och pessimistiskt inställd för att över huvud taget kunna koncentrera mig.

Vad jag behöver göra? Vet inte. Ljusterapi? Ligga i ett mörkt rum, käka dyra tryfflar och lyssna på Für Elise? Ha hemma-spa med väldoftande peelingmasker? Listan kan göras lång.

(För att klaga lite till så fattar jag absolut ingenting av matten nu för tiden heller. Jag som tyckte att det gick så bra med derivata, och så ska Hitler-Marcus komma och blanda in e och ln som jag inte förstår ett piss av... Eller nej, förlåt. Marcus är inte Hitler. Marcus och hans awesome-skratt tycker vi om!) 

Ok. Att klaga är befriande och roligt, men fysiken måste ändå göras... Lika bra att bli av med eländet. Puss på er xxxx


Äckligt jävla bra låt som piggar upp litegrann. Howie Day - She says


Kommentarer
Postat av: LisAAAA

.....lis the fish....?

2010-11-24 @ 20:38:10
Postat av: Stina

ditt nya smeknamn

2010-11-24 @ 21:59:38
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Emilia

åh, hade glömt bort den låten.. så himla underbar!

2010-11-25 @ 17:23:27
URL: http://emiliabadelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0