Tuesday very ordinary

Jag har precis skrivit lite med en fransk tjej som min franskalärare har fixat. Det är så extremt charmigt, och hennes engelska (hon skriver till mig på engelska, jag svarar på franska) är ungefär lika bra som min franska, haha. So cute! Hon verkar i alla fall väldigt gullig! :)

Lagom lame input, men jag veet verkligen inte vad jag ska skriva annars. Jag har snubblat ner i Bruce Springsteen-träsket igen (igen? kommer jag någonsin upp därifrån? aja, det är rätt mysigt här nere...) i och med att Darkness on the Edge of town har remastrats och släppts med en massa nya spår, dokumentärer osv. Ja, ni vet det (Läs f.ö Makrus Larssons krönika om den skivan, hans bror och en död bebis. Efter den kan man kanske litegrann förstå hur mäktig Springsteen och hans musik är. Tårar, fellows, tårar.

Annars är denna vecka rätt slapp. Inte ett enda prov eller läxa, halvdag både imorgon och på torsdag och så är jag helt ledig på fredag (ska till Mark på LUF-kongress!). Mer sådana veckor pleeeeease?

Hm, nah. Nu skall jag allt försöka att värma upp mina händer och bara... ja, vad gör man när man är helt ledig? Det var så väldigt länge sedan... Ha det fint i alla fall :)
Je t'embrasse xxxxxx


Kommentarer
Postat av: Emilia

Va?! Har du redan fått din? ahh jag har inte ens skickat in än...

2010-11-16 @ 19:54:42
URL: http://emiliabadelia.blogg.se/
Postat av: Stina

haha göööört emilia!

2010-11-16 @ 20:45:08
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0