Du vet jag vill bli din

Blondinbella och Nils har gjort slut. Hur SATAN ska man kunna tro på kärlek nu då? Kunde de inte ha tänkt LITE på oss andra stackare som lutat oss mot deras stadiga förhållande? Själviska jävlar...

Annars är jag så förbannat trött nu för tiden. Har verkligen ingen kraft eller ork till någonting egentligen... Trots det tvingade jag mig själv ut i löpspåret idag igen. Fy helvete vad jävla tråkigt det är att springa. Det enda jag tänker på när jag gör det är hur otroligt roligt det vore att lösa några fysikuppgifter i stället... Och då är det fan illa.

Just nu är jag bara allmänt trött och känner mig lite stressad. Jag har egentligen inte så mycket att göra, men den finns ju alltid där ändå, stressen...

Nej, nu överlämnar jag mig till Eldkvarn, Beatles, Zackarias och Tom Petty. Och så lite robot unicorn attack, tihi!
Mhm, vi ses ponytails xxx


"Jag hör alla steg i trappan, men inga går till min dörr. Nu sitter du som en fjäril i natten och pratar som vi gjorde förr. Allt det där om att vara på väg någonstans, när man är tillbaka där allting började."


Kommentarer
Postat av: Lisa

VA? Nils och Blondinbella...oh my god...

2010-10-22 @ 09:31:09
Postat av: Stina

hur har du kunnat missa? :o

2010-10-22 @ 15:19:11
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Blondinbella är tråkig att läsa, jag kollar på serier istället.

2010-10-22 @ 15:38:10
Postat av: Stina

men du kan väl i alla fall läsa skvallerbloggar? :o

2010-10-22 @ 17:08:32
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Michelle

Jag tänkte detsamma när jag läste att de gjort slut! Alla förhållanden är dömda till att misslyckas känns det som nu! :O

2010-10-23 @ 00:28:45
URL: http://meps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0