mudis, love me!

SÅ duktig jag känner mig när jag har börjat tänka på franska! Eller well, jag försöker i alla fall... Jag har ju liksom ingen här hemma som skulle förstå mig om jag pratade franska out loud, och jag har fan bestämt mig för att bli bättre på franska (steg 5 here I come liksom...). Så, maintenant je pense seulement en francais, tout les temps!
Jag vet inte riktigt vad det är för dille jag har fått på detta, men det går säkert över snart ;p Det tar mig ju ändå bara typ tio minuter att formulera en mening i huvudet. Kanske är detta ett ypperligt sätt att skingra tankarna på!? Jag menar, jag hinner ju inte tänka så mycket när det tar sån jäkla tid! Awesome!

Anyway. Förutom franskan måste jag plugga en jäkla massa matte, och det känns inte lockande alls. Matte C SUGER och jag förstår verkligen ingenting. Jag balanserar verkligen på gränsen till att bara ge upp och åka till Indien och bli harmonisk i stället. I could make a living out of that.

Well oh well, guess I'll see you later mes amies. 
Je t'embrasse xxx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0