Brinn pengar, brinn!

Åh, jag har haft en totalmysig dag i Linköping med mamma! Mysig var den mest för att mamma var på bra humör och lät mig shoppa en massa, ehehhee... Efter en sväng på Ikea (där jag b.la köpte ett trevånings-kakfat att ha smink på, en ljuslykta och lite annat smått...) köpte jag ett par Acne short pistols-kopior. Jag tänkte att jag också måste ha ett par! En vinterjacka och myskofta från Bik Bok och en tröja med elbow patches, fem par strumpbyxor och ett halsband från Åhlens blev det också. Jag är nöjd och fattigare. Awesome.

Nu ska jag bara mysa sönder, ha Kubrick-maraton med finfolk och sova! 
Ha det fint nu vänner. xx

     
Well, lite saker i alla fall. Fy satan vad töntig jag känner mig när jag fotar saker jag har köpt... Mycket möda för absolut ingenting... haha ;p
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

När ska du inse att det är pinsamt att leva bortskämt och endast på sina föräldrars pengar?

2010-10-03 @ 00:02:56
Postat av: Viktor

... inte bara det, hur kan du med gott samvete unna dig alla dessa prylar i överflöd när folk svälter i världen? Att du dessutom redan satt sprätt på mammas och pappas pengar rätt effektivt i USA borde få dig att skämmas ännu mer.

2010-10-03 @ 00:18:51
Postat av: Viktor

Har du funderat över hur du ska fortsätta kunna leva ditt jetset-liv med 20 par skor och de senaste i klädväg varje vecka när du såsmåningom ska bli student och (förhoppningsvis) flytta hemifrån? Ska mamma/pappa fortsätta betala för ditt överflöd? Eller är du beredd att ta ett hederligt knegarjobb på helgerna?



Det här inlägget var faktiskt sjukt pinsamt, Stina. Försök se till att inte mamma/pappa betalar allt i fortsättningen, det är en björntjänst mot dig.

2010-10-03 @ 00:43:53
Postat av: Stina

haha first - mamma har inte alls betalat allt det där. det är mitt studiebidrag jag har bränt. och vad jag gör med dem är väl upp till mig, är det inte?

2010-10-03 @ 12:37:13
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Stina

btw viktor, så vägrar jag ta skit från dig. du ska bara höra all skit vi här hemma snackar om dig och ellen, för ni har en äcklig jävla livsstil och är så äckligt jävla snåla att till och med mamma blir så jävla sur på er. men okej. tro ni att det är en sån jävla tjänst för alla svältande jävla barn eller NÅGON över huvud taget att alstra pengar på konton. gör det. så oroar jag mig för mitt jävla liv, för det har ni fan inte ett piss med att göra.

2010-10-03 @ 12:47:28
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Viktor

Ooops, där trampade jag tydligen på en öm tå. Häftig reaktion. Sen att jag och Ellen är snåla och äckliga är ju både osant och irrelevant.

2010-10-04 @ 19:52:56
Postat av: Stina

irrelevant hur? jag tycker att det visar väldigt bra på hur olika vi är och hur jag ogillar eran livsstil på samma sätt som ni ogillar min.

2010-10-04 @ 20:03:22
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0