If your glass heart should crash

Jag älskar att vara tvungen att göra en massa roliga saker. Jag måste beställa sthlm-biljett (jag åker imorgon. mys hos broder och ellen och så basliberalen lördag-söndag), jag måste köpa eyes wide shut (eller, måste och måste.. eller jo. för nu har jag lovat anna, min filmkunskapslärare, att analysera den, och då måste jag ha den för att visa anslaget för klassen i min muntliga presentation! nu måste jag bara komma på i vilket ämne jag kan tvingas ha en clatchig lanvin-tisha...) och jag måste se på Grey's (som jag missade igår då jag var runt i hageby tillsammans med alex och försökte hitta hem till en liten tant...). Otroligt viktiga saker som är lite roligare att skriva ner på to do-listan än fysik- och filmkunskapsplugg...

Annars är jag lite inne i en sån där flum-period där ingenting känns riktigt på allvar. Flummiga skrattattacker, allmänna missar och bisarra upplevelser fyller mina dagar just nu. Jag vet att jag tjatar, men ord kan inte beskriva hur mycker jag behöver lite ledighet och några sovmornar... Till råga på det håller jag på att hitta mig ett jobb. Julkortssortering på posten? Helgjobb på Ica? Ja tack. Vi får se hur det går med det (som om jag inte redan är stressad och utarbetad liksom... åh, vad gör man inte för pengar och saker att fylla cv's med?).

Mhm, nej, nu ska jag slänga iväg en beställning på cdon och äta tacos. Ha en fin torsdagskväll, ponytails!
xxxxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0