well oh well

Idag har jag

- Haft filmkunskap (dvs halvsovit till Gökboet...)

- Haft kemi

- Haft engelska (dvs utforskat olika kroppsfunktioner, brytit arm och haft tumbrottning)

- Haft franska (med älskade mudis haha, diskussioner på svenska om ungdomssex och våldtäkter är awesome)

- Sprungit i skogen


Ja, okej. Sad, jag hade tänkt att listan skulle bli lite längre och aningen intressantare, men nja... Nu väntar jag på att lizz ska komma så att jag får MAT! Thaimat står på menyn, oh yes! En sådär lagom dag, alltså.
Imorgon är det finaste fredag och JOHNOSSI-röj i flygeln med snygga människor! HUR bra?
En hög femma med åsnesoundtrack på den fan! Aiight!

Annars. Nja. Ja.
Ses, ponytails xx

Kommentarer
Postat av: Marek C

Hej! Jag undrar bara om du skulle vilja vara så snäll och hjälpa mig med min filmanalys om gökboet, Blir galen snart x) / M

2010-11-18 @ 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0