When I said I wanted to be your dog

Igår var jag hemma hos annie hall och hälsade på världens underbaraste lilla chiuauavalp vid namn Knutte. En blond sådan, dessutom!
Ord räcker liksom inte riktigt till när man ska beskriva sötheten hos lillen, men lite bilder finns för att försöka bevisa det (trots att det var svårt att fota en sådan vild och busig liten sak, tihi)

    

Som sagt, sjukt gullig! Tre fina tjejer gjorde det hela ännu lite sötare också.

Söndagskvällen spenderades i Linköping på årsmötet för LUF Östergötland. Och där ser man, plötsligt blev jag styrelseledamot för distriktet också... haha. Well, det ska bli roligt det, även fast det inte riktigt var planerat.

Nu ska jag käka lite, kanske plugga fysik (fast... nae) och se på film. Officiellt slapp. Imorgon drar LUF-veckan på stadsmuséet igång, och nästa helg är det basliberalen i sthlm. Och sedan HÖSTLOV! HUR underbart? Jag går verkligen på reservkraft just nu, så OM det behövs!
We all shine on - ha en fin kväll käraste. xxxx

Kommentarer
Postat av: elllen

åh vill också ha en valp att mysa med!§

2010-10-25 @ 18:30:11
URL: http://timoteja.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0