The fabulous life!

Idag har jag haft en hard ass-dag i skolan. Franskan var dock väldigt rolig, och Ulla Muda är helt maniacs, haha. Lite sådana övertrötta asgarv har vart lite av en röd tråd genom hela dagen (typ som när jag, emilia och cornelia... nej. nej. så kul ska ni inte ha, hahahaha!) och jag vet inte om jag ska skratta för att det är roligt eller gråta för att det är... well, rätt sorgligt.
Jag skrattar. Bara så att ni vet.
Anyway, här har jag inte tid att sitta nu. Slutspurtskampanjer på G! Vädret är inte helt awesome, men det funkar.
Sjukt dåligt och ovärt inlägg, men det blir lite så nu. När jag har tretusen saker att göra och tid för kanske... två. Cheers, ponytails! xxxx


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Fräck blogg :)

2010-09-14 @ 22:14:29
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Lisa

imorgon blir det VÄNSTERPARTIET

2010-09-16 @ 01:55:18
Postat av: Stina

lisa, röstar du in kommunister i riksdagen??????????

2010-09-16 @ 15:25:08
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0