the way we walk and talk and flirt

Jag har en ganska deppig dag. Tror att jag lider av vårdepression, eller i alla fall någon variant av vårångest. Det enda som jag på riktigt älskar med våren är vårkläder. Åh de är så fina!! 

Annars har jag idag inhandlat ett silvrigt paraply, tre ramar (something good is comin up!), nytt täcke (med stars and stripes, tönt), present till min lilla storasyster som fyller år snart samt påskris med svarta och vita fjädrar till mitt rum. Så jävla random shopping, jag vet.

Glasvegas nya (EUPHORIC /// HEARTBREAK \\\) är så JÄVLA bra! Framför allt "Stronger than dirt (homosexuality, pt.2)" som är så MEGA att jag får krupp och halsfluss och tbc på samma gång.

Om mindre än en vecka är det kärt återseende med Sveriges finaste man, lilla lilla Håkan. Det ska bli sjukt kul!

Ja, det här inlägget är ungefär lika random som min shopping. Men fan peeps, vi gillar ju random aight! Nu ska jag se på Djungelboken alternativt Aristocats. Ja, det är en sådan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0