you ain't gonna trick me twice

Idag är det första april. Eftersom jag är en sådan skarp brud med huvudet på skaft och fullständig sinnesnärvaro har jag inte blivit ett dugg lurad. Jag gick till exempel inte alls på NT's skämt om att trängselskatt ska införas på Kungsgatan. Inte alls... Haha. Jag önskar dock att fler människor kunde gå in för riktigt bra aprilskämt, sånt är ju roligt, folk! Och visst har jag mina favoriter genom åren...

- En klassiker från NT är ju den som sade att "Linköping C" skulle bytas ut mot "Norrköping Västra". Linköpingsborna blev sjukt pissed och hahahha, ja. Det vore ju så roligt!

- En annan bra är ju den att Taco Bell skulle ha köpt upp The Liberty Bell i Philadephia. Fniss.

- Eller att någon institution i Alabama hade "röstat för att talet pi inte skulle vara 3.14 utan det bibliska talet 3.0"

- Men min absoluta favorit är fan den om en Whopper för vänsterhänta! Burger King gick ut och sade att de skulle lansera en Whopper för vänsterhänta, med exakt samma innehåll fast roterade 180°. Det roligaste är ju att folk på riktigt hade gått och beställt en "left handed whopper" (och även "right handed whopper") ett långt tag efter första april. Haha!

Så, trick me. Gört. Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0