well oh well

 
Egentligen tillhör jag gruppen som bara köper sådana här vitamin-drycker för att känna mig lite fashion (för hur wonderful det än är så är det fan inte fashion med vanlig cola, ledsen...) och struntar i att de egentligen är svinäckliga. Det är lite samma som med människor som dricker light-produkter - känns det inte lite pinsamt att de endast gör det för att de nån gång trodde de skulle bli smala om de gjorde det? Annars är det ju hur ologiskt som helst att börja dricka light eftersom det 1. är svinsvinsvinäckligt och 2. är den mindre vanliga varianten.
Å andra sidan är det ju precis så med dessa vitamin-tjafs också. De smakar utspädd köpesaft men oj, plötsligt var det coolt och då fan plågar vi oss med det! "Fashion is danger" som mina kära nya zeeländska vänner brukar säga.
I alla fall. Det jag ville säga var att jag ändå tycker att just denna smak (citron/lime) är rätt god. Inget som kan konkurrera ut min kära cola, men ändå gott.
Och så vill jag också säga att Tiny's webcam är grymt överexponerad och att mina naglar inte är orangea utan rosa. Period.


Kommentarer
Postat av: tina

kolla gärna in min blogg:D

2011-04-29 @ 19:57:24
URL: http://badygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0