friskis can't even handle me liksom

Alltså jag har haft en sådan upp-och-ner-dag. Tror att jag PMS:ar sönder, annars lider jag nog seriöst av borderline på riktigt... Jag har slungats från glad till asglad till deppig till astjurig till arg till förbannad till ledsen till asledsen och landat i något skumt vacuum där jag nu känner mig tillfreds. At last.
Det började bra. Jag hade en liten sovmorgon, och första lektionen i skolan var miljöpolitik vilket är typ assoft (förutom att vi ska läsa en hel jävla bok om, wait for it, torsk. Jag har på riktigt svårt att hitta något jag skulle kunna bry mig mindre om, men ok) så jag fick igång ett rätt schyst flow. Sedan kom kemin och fan vår nya lärare är skum. Hon är väl inte dålig, men hon är inte heller Krister. Jag och my gals åt dubbla luncher (för att vi är tjockisar, vad annars?) och man blir ju alltid lycklig av mat. Ja, till och med skolmat. Sedan följde ett låååångt hål och jag blev jättetrött, kinkig och huvudvärkig. Gick hem och var helt plötsligt så jävla sur på allting och var tvungen att skrika lite på tv-karaktärer för att lugna ner mig. Jag hade tänkt dra ut till hugo ikväll men ÅH så olägligt. Ville inte låta andra dras med bitch-jag och jag ville VERKLIGEN inte stekpeka med äckliga frackar. Så jag gick och tränade.

Och OJ vilken träning! Tänkte att jag skulle vara lite wild and crazy och testa nåt nytt så jag gick på dans fuego-passet. Och DAMN vad det var roligt! Under den första låten kände jag mig så jääävla malplacerad och ba shit, vad obekvämt allt blev helt plötsligt. Men sedan mjuknade jag upp och tänkte att fan, vem bryr sig om jag ser helt jävla efterbliven ut? Det är ju KUL. Och fan, det var det. Efter tre låtar kände jag mig som Beyonce och rullade höfter som aldrig förr. Ledarna var SJUKT grymma, speciellt den blonda, manliga versionen som var så smokin att jag typ dog. När han började smeka sig själv och liksom medvetet blotta en rätt vältränad mage började jag undra om jag verkligen var på familjevänliga friskis eller på nån slags grupprorgie, men jag klagade inte. Jag trivdes asbra, eehhehe... Fan, där kommer jag lätt att hänga varje onsdag.

Jaa och nu då? Sömn, du är välkommen. Som fan. Puss och godnatt, kärlekar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0