last week of summer

Jaha. På måndag drar allt igång igen. Ångesten ligger där och lurar, men jag känner mig mycket lugnare än vanligt. Det är ju sista året liksom, och just nu känns det AWESOME, trots att jag vet att jag kommer få käka upp de orden i maj och juni nästa år... Men hey, vem vore jag om jag inte njöt av my current state of mind liksom? Mitt schema är f.ö. rätt awesome. Känns inte som om jag haft det så slappt sen typ fyran. Jag kommer kanske få käka upp det också sen när jag sitter där och DÖR mitt i allt plugg, men ändå. En lektion på tisdagar och en lektion på torsdagar, hey I can live with that!

Nä, nu skall jag bara njuta av de sista lediga dagarna. Ikväll blir det mys med anna och anna, och imorgon blir det nog utgång. Ses och hörs ponytails ♥


Bra bild på ett bra schema. Gillar alla kryss, framför allt de som är över de tre Fysik B-lektionerna på KOMVUX! Fniss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0