through despair and hope

Snart en vecka i trean avklarad och jag har huvudvärk. Phew.
Mm.
Att få reda på att vår superdandy ex-svenskalärare (jag vet att man säger svensklärare men det låter så jävla downs så att jag i ren protest skiter i det) gjort ett så bra jobb med vår två tredjedels-svenska B-kurs att vi ligger så jävla mycket efter så att vi måste ha kursen i några månader längre än planerat är ju inte helt ok. Att sedan skickas runt hela jävla skolledningen för att få veta att min miljökunskap som jag delvis ska läsa i stället för fysik b "kanske inte kommer starta" är ju också kul. Bra att jag får veta liksom. Nu ligger jag minus hundra poäng och kommer väl inte få en godkänd jävla examen för att jag vägrar att läsa fysik b och de kan ju försöka tvinga mig liksom. DÖ!

Imorgon har jag ju bara en svenskalektion och det är rätt neat. Älskade torsdagar. På kvällen blir det ifk med pappa och anna (pappa skulle promt inte gå för att ifk är "så jävla värdelösa att man skäms" men sedan mjuknade han. "men...man vill ju se den där nya ju!" haha...).

Nu varvar jag Arctic Monkeys nya (favoriter: Suck it and see och Love is a laserquest) med gamla Disney-låtar (favoriter: färger i en vind, can you feel the love tonight och havet är djupt)
Puss puss ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0