känner du lyckan genom sorgen?

Vissa människor gör mig verkligen illamående, fy vad jag bara vill kicksparka en handfull personer i huvudet just nu. Men sånt kan man ju inte göra. I stället går jag runt och är depp/bitter/pissed, det funkar också. Fokusera på saker som faktiskt är bra kan man ju också göra! I mitt fall handlar det just nu om vänner som faktiskt är riktigt fina. Det finns bra och goda människor indeed och en del av dem har jag turen att känna. Annars är jag töntglad för att the vaccines likeade mitt foto på Instagram hehe... Och såklart för att anna och jag har biljetter till coldplay i augusti! Happy chey! Och kanske främst av allt - det är jul. Hallå liksom. Försök förstöra det för mig liksom, hah, suure...

Ae, nuff said för idag känner jag. Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0