whatappdawg!?

Här sitter jag och lyssnar på julradion...typ igen. Myser och grejer, livet rullar lite just nu faktiskt. Har typ inget i skolan längre, bara nåt efterblivet shit i miljökunskapen samt en filmanalys av frankensteins monster... På fredag drar jag till Stockholm med syster och broder och intar debaser. The Vaccines, människor! Ett av årets bästa album står de för, åh vad jag längtar efter att få höra All in White som kan vara årets låt. Eller ok, top 5 av årets låtar i alla fall... På lördag blir det inte riktigt debaser men puls i alla fall... lyckades få tag i den allra sista fribiljetten idag, happy chey!

Hm ja, det var väl ungefär det. I brist på skolrelaterade saker att syssla med så funderar jag på att typ börja se på danska paradise hotel. Alltså, jag har aldrig sett den svenska versionen, men alltså......danskar....say no more. Min fetish^oändligheten. A-YO!
Ja, whatevs, vi får se hur allting rullar. Pusshej och grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0