Familjen Annorlunda

Familjen Annorlunda måste vara jordens finaste tv-program! Jag har slaviskt följt alla säsonger och jag blir lika tagen varje måndag. Jag älskar att i varje avsnitt slängas mellan känslan av "oh fy fan vad jobbigt med ungar, jag ska fan aldrig skaffa barn!" och "åååååh, underbara barn! Jag vill också ha tio kids!"
Nejvars. Jag vill varken ha noll eller tio kids, ett mellanting blir nog bra.
Varje säsong slås jag också av tanken att shit, dessa ungar kommer ju fan bli riktigt bra människor. Jag har verkligen en hjärtlig känsla av det! Tänk vilken ödmjukhet de måste ha, vilken förmåga till förhandling och tålamod och för att inte tala om generositeten de måste få!

Jag trivs väldigt bra i min plats som yngst av tre, men visst fan känner jag för kidsen som växer upp som yngst av tio. Haha.



Nej, här är det ingen vila och ingen jävla resort. Jag blandar mina tatueringsplaner (107 dagar kvar...) med svenskaplugg om världens finaste Tor som föredrar att gå över den flammande regnbågsbron då de andra gudarna rider. Cool kille, det.
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0