hey these are my new nails!

Eller nja, det är samma gamla naglar som jag hade när jag vaknade idag, men nu är de välputsade, väldoftande och välmålade vilket är något extremt nytt för mina gamla working class-naglar. Akryl och annat löst shit känns så inte Stina utan väldigt Kissie eller Blondinbella och är inget som jag vill bekanta mig med. Människorna sitter ju för fan med munskydd när de applicerar det! Creepy shit...
Jag var i alla fall hos Proffesionails här i stan som drivs av ett gäng charmiga asiater med A+ i service. Ibland var det lite svårt att kommunicera med dem, men efter att ha haft Chuong (med sina "aundruagrawdsekvsjonehr") som matte- och fysiklärare i snart två år vänjer man sig. PLUS att de har 20% rabatt hela februari vilket en students magra plånbok gillar.
Ha det fint ponies, xxxxx

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAH, working class-naglar? säger så.

2011-02-24 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0