iMac!

SOM jag älskar den! Pappa har idag köpt en ny iMac och den är helt awesome! Jag har aldrig haft någon mac förut och håller nu på att vänja mig vid dess funktioner, och det går bra! Galet snygg är den ju också.
Och det bästa? iPhoto, såklart! Jag har vart så grymt avis på alla andra med mac bara för att jag är totalberoende av iPhoto, sååå kul! Läskigt kul faktiskt... Ni anar inte hur länge jag kan roa mig med det (och ni vill definitivt inte se alla übercharmiga bilder jag producerar...)
Annars har jag studiedag imorgon så att jag kan spendera hela daagen åt denna nya "lilla" pärla. Dock så kommer jag nog alltid att vara lite konservativ och tycka lite mer om "vanliga" datorer (pc tror jag allt att de kallas...) och deras funktioner. Jag menar, finns det öht spindelharpan och hjärter på mac? Naaah!
Någon som btw vet hur man maximerar internetfönstret på dessa apparater?
Aja, vi ses sugar pies. xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0