weekly update

- The Decemberists nya (The king is dead) är så JÄVLA BRA! Varenda jävla låt dödar mig av awesomeness. Framför allt "June Hymn", "Don't carry it all" och "January Hymn"

- Vänner, fellow suèdois, ovänner och främlingar - DET ÄR LOV! Det skulle inte kunnat komma mer lägligt. Fan vad jag behöver sömn och lediga dagar! (Veckorna mellan sport- och påsklovet kommer dock suga. Slutprov i MaC v.10, kemiprov om äckliga jävla jämvikter v. 11, fysikprov om elektricitet v.12, engelskaprov v.13 och ja, figure that out...)

- Äntligen har jag fixat mig en klipptid, det behövs. Nästa vecka blir jag kort(are)hårig!

- Jag ska fan unna mig själv manikyr nästa vecka. Fan vad bloggig jag kände mig när jag skrev så... men ja. Vi snackar inte tre meter långa fyrkantiga akrylnaglar här, utan bara lite.... ja, vad man nu gör. Vad vet jag? Nagellack?

- Igår skrev jag en bokanalys på engelska av dr. jekyll and mr. hyde på mindre än en timma och idag lyckades jag skriva ett första kapitel i en roman på sisådär fem word-sidor på en och en halv timma. Fan vad jag kan vara produktiv ibland!

- Så jävla ovärt egentligen. Fan, det är kallt ute. Min hjärna fryster. Därav allt detta babbel om absolut ingenting av något värde what so ever.

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0