you walk cool but darling can you walk the line?

Och så sitter man här ännu en söndag och undrar vart fan helgen tog vägen... hm. I lungorna hos Plura, kanske. Finns ju gott med plats där.
Nästa vecka är ju den sista skolveckan innan sportlovet, vilket är en fet kick faktiskt. Man borde ha lov varannan vecka, det är nog det enda sättet att på något sätt motivera obstinata och skoltrötta tonåringar. Det eller gratis fika/sprit. Tål att tänkas på!

Gårkvällen (så kan man verkligen inte säga va? haha, tji på er) spenderades hos hall med le fabulous four typ. Mellomys (1. jag är jättekär i christian walz aka. wolverine. fiiiiin kille, fiiiiin röst! 2. jag fetingdiggar idol-daniels låt, it's like crack!!), twister (pinsamt nog har jag fan träningsvärk i benen idag... smidig_chey) och assnygg dans och popcornkastaochfångaimunnentävling (för att motverka särskrivandet <). Sådär fint och äkta som the good old days.

På tisdag har jag biologiprov och tror mig själv kunna så jävla mycket att jag inte pluggar till det. Ja, jag lär ångra det när jag sitter där med provet och inser att jag kanske inte är helt hundra på vad alleler och genotyper och locus är. Det är i alla fall galet roligt, jag älskar genetik! Jag älskar biologi. Det är nog mitt favoritämne efter svenska skulle jag tro...

Annars har jag i helgen beställt ett par Moheda-träskor (ja, några år efter De Medvetna, men vafan... jag är ju inte den snabbaste ponnyn i hagen heller) och insett att jag behöver införskaffa mig ett par nya gummistövlar. Jag har fastnat för ett par vita, lite lägre, från Vagabond. Och när man kollar på skor hos Vagabond fastnar man inte bara för ett par vita lantisskor skall ni veta, åh nej. Fan vad jag kommer bli så jävla mycket fattigare än vad jag redan är... Ibland hatar jag dessa brud-gener i mig.

Nu skulle jag kunna börja på min romananalys av Dr. Jekyll and Mr. Hyde (sjukt trist bok fyi) men det skulle ju vara att ta ett positivt steg i rätt riktning och sånt blir man ingen jävla rockstar av. Hah. Därför ska jag vara jävligt cool och göra spellistor på Spotify i stället. Produktivt OCH roligt. "I learn more from a three minute record baby, than I've ever learned in school".
Ta hand om er, xxxx

Skor jag har köpt:

Skor jag vill ha:
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0