don't speak when signs are given


Jag har bytt lite lp's on my wall till dessa godingar. Eller ok, born in the usa fick vara kvar bara för att det inte bara är världens bästa album utan också världens snyggaste. Annars fick lite Pet Shop Boys, Bryan Ferry, Fleetwood Mac, John Lennon och Bowie/Jagger flytta in. Är inte Bryan Ferry - In your mind så JÄVLA snygg eller? Jag älskar texten, människan, minen och färgerna, allt! Så galet snygg att jag helst av allt skulle vilja tapetsera hela mitt liv med den. Men ok, en hedersplats i mitten av en tavellist får bli fine det med.
Vi ses, ponytails xxxx


Kommentarer
Postat av: Lisa

omslaget ser ut som en svettig techno-dj på ibiza, typ.

2011-01-31 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0