nu ska jag bli organiserad!

 

Äntligen har min almanacka från personligalmanacka.se kommit! Eller ok, den första kom för två veckor sedan, men innehöll en del feltryck som (såklart...) var orsakade av moi. Så jag skickade ett ärligt mail till dem och sade att shit, jag valde fel, finns det någon chans att jag kan få byta almanacka? Schysta som de är sade de ja, så här är min nya, korrekta och fullständiga personliga almanacka. Jättefin och underbar och jag älskar den. Nu satan ska jag bli organiserad! Typ...
Anyway, personligalmanacka.se är en alldeles underbar sida som jag rekommenderar starkt! En annan sida som jag också rekommenderar är Daily Bunny. Världens mysigaste.
IIIIiiiii alla fall. Det är fredag, det är mys och jag bara njuter av att vara frisk. I helgen tvingas jag plugga fysik... yay! 

Ses amies xx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0