Sena tåg kommer också fram

(Här skulle jag ha lagt upp en youtube-video med Tomas Andersson Wij - Sena tåg, men det funkar tydligen inte. Bara jag som har samma problem med bädda in-funktionen?)

I alla fall. Helgen har vart... a lot. Helt enkelt. Fint, surt, omtumlande, effektivt och jag vet inte. Tankeställande indeed. Enough said så tycker jag.
Jag behöver plugga matte nu och vet ni? Det känns inte jättehemskt. Kanske för att jag faktiskt tycker att derivata är roligt. Jag vet, lite sorgligt, men ändå. Det är prov på onsdag och jag har en jävla massa sidor att catcha up på. Veckan efter denna kommer ett vackert fysikprov också. Det känns inte alls okej över huvud taget, framför allt med tanke på hur jävla mycket efter jag ligger med fysiken. Och det är verkligen inte roligt någonstans, inte ens då jag faktiskt fattar vad jag gör. Vilket inte är alltför ofta, men ändå...
Nä, nu skall jag ge min själ åt deriveringsregler och naturliga logaritmer.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du måste kryssa för rutan "Use old embed code". Då funkar det :)

2011-01-23 @ 19:51:07
URL: http://emiliabadelia.blogg.se/
Postat av: saraa

stina kommer du ihåg vad våran rektor på ljura skolan hette? han som flytta till spanien vettu :D

2011-01-26 @ 22:30:59
Postat av: Stina

haha ola! :D

2011-01-27 @ 20:13:53
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0