Vi kan väl tala om allt

I'm kinda back! Efter att i söndags ha spytt upp vad som verkar vara alla mina livsviktiga organ för att sedan få hög feber och överleva fyra dygn på en piggelin, en gurka och litervis med vatten är jag tillbaka. Right on track! Taggad att hugga in i de högar med plugg jag i och med min maginfluensa staplade på mig, inklusive ett missat matteprov som enligt ALLA var skitsvårt. Comforting indeed! There goes my future weekends liksom...
Aja, detta var första gången ever jag var magsjuk och jag tänker inte älta hur JÄVLIGT det var ännu en gång. Har gått igenom det för mig själv typ tusen ggr för att på något sätt komma över det rent psykiskt, men det kommer nog att ta ett tag. But I'll get there.

Det är ju dock alltid lika tröstande att inse att världen inte stannar bara för att jag gör det. Eller inte. Men, jag kan ju inte få allt. Jag är ju inte Gud liksom. Hah, jag är inte ens John From vafan. Sad. 

Aja, innan jag suger i mig känslan av att inte plugga på fysiken som jag inte ens har med mig hem (fniss) får ni ett beloved litet hejdå. Och en youtube-video med Tomas Andersson Wij. Emilia lärde mig (oteknisk? jag?) visst hur man gör, och jag är inte den som vill se er utan finfin musik en torsdagskväll som denna liksom. Although... "Sena tåg kommer också fram" är kanske inte en jättepassande line att spela på denna förintelsens dag som det ändå är... Om ändå deras tåg INTE hade kommit fram! De hade behövt lite SJ-kaliber i SS... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0