braceface tröstshoppar

Alltså... vissa människor ser så jävla coola ut i tandställning. Inte jag. Verkligen inte jag. Hahaha fyfan vilket skämt! Och såhär ska jag vandra runt i typ ett år... Eftersom mina tänder är så extremt små ser det bara ut som om mina tänder är väldigt skitiga och åh jag vet inte... Piss-tandställning! Mitt face klarar inte riktigt av kamerablixtrar nu så ni för nöja er med tinys dåliga webcam.
Anyway. Jag blev lite depp för att det gör ont också så jag tröstshoppade ett par skor från Nelly. Direkt efter att jag köpt dem (fakturaköp på internet är satans gåva till oss tröstshoppare... livsfarligt att shoppa först och tänka sen!) kom jag på att de ser ut som ett par porrstjärne-skor. Men samtidigt var de ju så jävla fulsnygga och retarded på samma gång och jag kommer förmodligen inte kunna gå normalt i klacken men det är ok. Såhär ser de ut:


Jag tycker ändå att de är ganska awesome alltså! Jag ångrar ju fortfarande att jag inte köpte de genomskinliga conversen när jag var i New York liksom...
Såhär ser jag ut (för glad för att vara autentiskt men ok):

Ja. Det är en sorgens dag men det är ok.
Nä. Nej nu får det va. Vi ses xx


Kommentarer
Postat av: Lisis

Hihi, tandställning. Vänta bara tills (om) det börjar skava i hela käften.

2011-06-12 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0