du gamla du fria

Har haft typ den finaste långhelgen ever. Fett chill i fredags med öl och chips med min bästa. Ännu mer chill i lördags med finaste anna och michelle och mat, öl, gamla klassiker och en jävla massa mygg. Fest hos alex igår och sötaste taxichaffisen som trodde att jag fyllde år. Typ njaa men ok. Idag mår jag sådär och imorgon har jag kemiprov vilket typ suger. Pretty hard också.

Har f.ö fått jobb som funktionär på where the action is!!!!!! Är ashappy. Sååå, om ni ska dit så får ni och göra med mig. Jag ska jobba i entrén med biljettscanning, armbandsfix och väskrotning. Lagom glamouröst men what the heck, jag får se Coldplay, Brandon Flowers, Glasvegas, Serenades, Bright Eyes, Paolo Nutini osv osv gratis! Inte helt fel typ dah, så köp biljett och lös in den hos mig den 28 juni i azaleadalen i göteborg mellan klockan 10.00 och 18.00. Ni kan få ett leende om ni vill!

Nu ska jag se på sjukt dåliga filmer och halvsova i soffan. Happy sweden day btw! Det suger ju lite att vi inte är norge eller usa och typ asfirar. Händer det ens nåt idag förutom att typ gamla idol-kändisar sjunger i varuhus? Aja, idag är jag okej med det. Vill ju ändå bara sova.
Puss puss puss puss puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0