there was something missing in my life, now I know what love is all about

Har inte bloggat på ages, men vem gört när det är sommarlov liksom?

Jag har i alla fall haft lite att göra. Jobbat, till exempel. I fyra hela dagar, och nu har jag "semester" i fyra veckor, haha. I onsdags firade vi att anna är nybliven artonåring och steg stolt in på hugos vilket var askul för kvällen men mindre roligt dagen efter. Bakfylla och rutinjobb framför en dator är fan inte ok. Tur att vi fick smörgåstårta!

Midsommar osv firades på landet. Regn, som vanligt och åh så spännande typ. Nja. Nu är jag hemma i stan igen och imorgon reser jag (själv!) till Göteborg. WTAI på tisdag och jag och alla andra funktionärer peppar sönder! Alla vanliga besökare också hoppas jag. Kommer nog bli fatly awesome! Det "stora problemet" blir bara för lilla mig att ETT ta mig från station till min systers lägenhet i Högsbohöjd (typ where? exakt.) och sedan därifrån till Azaleadalen (och hem igen! mitt i natten!2!1! hur skall detta gå?). Så om ni ser en förvirrad blond liten brud med panik i blicken är det förmodligen jag.
Annars längtar jag jättemycket faktiskt. Inte efter själva jobbet kanske, men festivalen. Mitt skift slutar ändå lagom till Glasvegas och sedan ska jag bara njuta av Brandon Flowers och Coldplay.

Nu ska jag kanske ta och packa lite. Ni får ha det så bra, ponies. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0