D A R L I N G

Idag har jag skrivit ett matteprov i två timmar. Det är fan mycket, jag har nog aldrig skrivit något prov så länge förut. Det gick, som vanligt, rätt skitdåligt, men det är sånt man får ta. Allt i skolan går rakt åt helvete för mig just nu, precis allt! Förutom möjligtvis musiken där man ligger på mvg bara för att man typ kan hantera en tamburin... I alla fall. Nu är äntligen matte c över och F A N vad det känns bra. Att jag förmodligen bara kommer att få G skiter jag i just nu. Ni vet, sedan jag kom på att jag vill bli lärare tar jag inte ett dåligt betyg lika hårt eftersom jag vet att jag kommer att komma in bara jag får G i allting liksom. Mina krav sänks i och med att samhällets gör det, så tacka FAN för att det bara är sorgliga puckon som vill bli lärare! Yay!
Efter matten hade jag franska och den där Ulla är fan full of surprises (and not in a good way...) och bestämde sig för att men Stina, du och Emilia kan ju skriva en uppsats! Jadu Ulla, klart att vi kan.
Det kan ha vart det sämsta jag någonsin skrivit på franska. Något om att jag hittade ett litet barn utanför en tågstation och var tvungen att ta hand om henne och du förstår, det är DÄRFÖR jag inte kunde träffa dig! Såklart! Suck...


Jag blev dock lite gladare när jag kom hem, för vad väntade i brevlådan om inte ett paket från Nelly? Ladies, i det låg mitt livs KAP! En svart långkjol (mamma säger att jag ser ut som en finsk zigenare och jag har lite svårt att veta hur jag ska ta det...) som är hur bekväm som helst och kostade - wait for it - 39 kronor!!!!!! Är det inte helt sjukt eller? Just nu är det ju fraktfritt på nelly också, så fan! Det var ett jävla köp! SÅ nöjd är jag. 
Problemet kom bara när jag skulle försöka fota den. Haha, fan vad jättetöntig jag känner mig! Men jag kan bjuda på det...

  
Ni fattar grejen. I love it! Helt lagom lång också, det brukar ju annars vara problemet med långkjolar/klänningar. Är man inte tre jävla meter lång så släpar de i marken likt nåt jävla brudsläp. Och då är jag väl ändå inte överdrivet kort, jag är ju nästan 1.70! (Eller ok, jag är typ 1.68 men beroende på vem som frågar brukar jag säga 1.70. Låter ju lite häftigare.)

Nog om kjolar och posarbilder, sånt får det att skära sig lite i hjärtat på mig.
Imorgon är det någon slags friluftsdag i skolan vilket är pretty neat. Allt för att slippa det vanliga schemat liksom! 
Vi ses, vänner xxxx 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0