i really love it, you gotta fry it

Jag vill ha ett dubbelörhänge (inte en earcuff, utan dubbelörhänge. tydligen är det en stor skillnad ;) nej men srsyl, earcuffs är snyggt men jag står inte ut med tanken att knipsa dit någonting på brosk-delen av örat, jag är så grymt känslig där! haha bummers...) som går från mitt första till mitt andra hål, men vet ni hur svårt det är att hitta? Svårt! Och när man väl hittar ett finns det bara med en jävla massa kors på, and me no likey kors. They make my skin sizzle.
I alla fall, jag lyckades ändå googla mig fram till en blogg som drivs av en tjej i typ min ålder. Hon säljer egengjorda smycken som är sjuuukt snygga! Enkla, stilrena och billiga! OCH hon hade en massa dubbelörhängen! "Tyvärr" är hon på semester just nu, men när hon kommer hem ska jag skicka iväg några beställningar. Kul med driftiga och kreativa människor! Sånt vill man gynna. 

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

okej 1, du kallar mina dubbelringar för Tyra-aktigt? oh my... 2, den där bloggen har jag redan beställt från två gånger. you are sooo slow.



mohaha

2011-03-20 @ 22:57:03
Postat av: Lisa

okej 1, du kallar mina dubbelringar för Tyra-aktigt? oh my... 2, den där bloggen har jag redan beställt från två gånger. you are sooo slow.



mohaha

2011-03-20 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0