jag är en vampyr

Var hos reggis idag (=tandregleringen. Viktigt att skilja på tandis och reggis, vet ni! Sedan tycker jag om att säga "reggis" med en riktigt bred stockholmska, för då låter det helt plötsligt som något nytt hippt inneställe där typ prinsessan Madeleines ex hänger. "Aarå, jag ska bara förbi reggis ett tag!") och undersökte munnen min. Ni förstår, normala kids i min ålder tar ut sin tandställning typ nu, jag har inte ens fått in den ;p Kan ha att göra med att jag tappade (eller snarare drog ut...) mina mjölkisar extremt sent. Aja, är man en late bloomer så är man...
I alla fall. I juni åker den in. Och jag får redan lite ångest! Handlade min tandställning bara om utseende hade jag nog inte tatt den. Nog för att jag hatar mina inåtstående rått-framtänder, men jag tycker om mina små vampyrtänder! Det är sjukt sorgligt att de kommer försvinna... Och jag är en sucker för brittiskt sneda och icke-perfekta tänder, det finns inget charmigare! Men med mitt extrema djupbett så biter jag mig i gommen med de nedre tänderna och det gör så jävla ont ska ni veta. Tyck synd om mig som har levt med en sönderbiten och svullen gom i hela mitt liv! Pity me. All välgörenhet godtas...

Annars så gillar jag vädret. Eller?
Näh. Fan vad det är mainstream att gilla våren. Fan vad det är mainstream att vara glad. Det är nu som alla pessimistiska cyniker of the world måste unite. Det är nu vi jobbar som bäst och allra effektivast. Men just nu låter jag er andra sköta jobbet. Gå ut i solen ni, få cancer, myggbett, sand i skorna och pollen i näsan, gört.
Kände ni vändningen? Hihihi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0