livet består av en jävla massa dagar

Dagen. Åh dagen. (åh mads med dagarna och rutorna på magarna).
Sista skapande svenska-lektionen och karin var söt och bjöd på fika (awe!). Perk: inget mer eber på väldigt länge. Kanske ever. Vem vet? Nästa vecka beger jag mig till Kungsgård (again...) för att börja läsa filosofi A. Jag förväntar mig att kursen ska bli flumflumflum, vad annars? Kan vi inte bara sitta och filosofera? Det är jag bra på!

Något jag tydligen inte är bra på är svenska (haha...me? fniss, min språkkunskap är ju helt dandy ju) då jag bara fick vg på provet. Tröst: det gick typ åt helvete för alla = det är fan inte oss det är fel på. Faktiskt. Jag är först med att skylla på me me me när det går dåligt på prov, men inte detta. Jag saknar Helena, jätte-jättemycket. Världens bästa lärare.

Kvällen spenderades på CL om integritet samt ett connected DS-möte med typ halva styrelsen. Sedan kom jag hem, åt, duschade, fixade lite i mitt rum (<3) och nu ska jag snart sova, ASTRÖTT som jag är. Imorgon kommer the vick and the fjäll hit och vi ska se Säkert! i flygeln. Ska bli helt dandy faktiskt, Annika Norlin är grym.
Jag har ett fett slutprov i matte c nästa vecka, men jag känner att jag liksom har gett upp där. Matte C är en äcklig jävla skitkurs som är så mycket svårare än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Faktiskt. Fast en perk kan vi ändå hitta: efter nästa vecka är den slut. Dock så börjar ju matte d direkt, men det är också den sista mattekursen jag kommer att läsa.

Men ja, nog snackat om det. Sjukt okul. Eller "sickly unfunny" som de hade sagt i Watford. Va?


Det här lyssnar jag på just nu, "Smith Westerns". Helt okej musik, om än lite för mycket noise för min smak...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fel album dock, det nya är lite lite mindre "noise"

2011-03-04 @ 08:58:28
Postat av: Stina

men jaha... vafan! finns det nya på spotify?

2011-03-04 @ 13:16:04
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Nej, jag kan skicka?

2011-03-10 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0