this is my bach

Såhär ligger det till. Jag är kaos.
Jag älskar kaos. Jag älskar defekt, onormalt, snett, vint, assymetriskt och stökigt. Jag genererar gäspningar åt fint, rent, rakt och prydligt. Och finns det NÅGOT som jag hatar är det väluttänkt, noga planerat och utfört med precision. Men det är ju bara jag.

I alla fall. Vad jag tänkte med detta är hur bra sådant speglas i hur man väljer att inreda sitt rum/hem. Mitt rum är JAG så det bara skriker om det, och jag älskar det! Det är allt det där jag beskrev ovanför, framför allt fult och kaos. Att bestämma sig för en linje och sedan go for it? Nja. Visst kan jag tycka att det är jättesnyggt med rum/hem som är inredda helt enligt vissa mönster, framför allt tycker jag om shabby chic och sådana romantiska/lantliga influenser, men ÅH så trist. Och varför inte bara blanda allt för att maximera det roliga?

                         

Lite smakisar på vad mitt rum har att bjuda på. Jag är en citat-nörd av rang och har citat uppsatta i hela mitt rum, även flera tavlor med olika citat. Men åh... jag är Waldorf-gjorda älvor, Katten Gustav-lampor, plastblommor från fyndhörnan på mio, finkultur, sophie kinsella-kultur, tidningsurklipp, Baker Street och FRAMFÖR ALLT är jag Rasmus Seebachs kindben. OM NÅGOT.
Och som det står på en av bilderna - this is my art.
Så äkta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0