From Ryan With Love

Ryan Adams väcker minnen, den mannen.
I taught myself how to grow old without any love
Sätter man ett B framför honom blir det en helt annan artist. Ett sidospår, jag vet, men det är väl ok?
Jag har ändå alltid tyckt att Ryan är ett mycket finare namn än Bryan.

Ja, världen är full av älskvärda män. Och kvinnor, men mest män faktiskt. En av dem är Colin Firth. Jag och mamma var precis på bio och såg "The King's Speech". (Mamma har tjatat i evigheter om att se den. Efteråt var det en sak hon var mest glad över - "Stina, jag höll mig vaken under hela filmen!") Jag kan tala om att jag 1. Var ungefär fyrtio år yngre än alla andra i biosalongen och 2. älskade filmen. Såklart. Vad annars? Det finns få människor jag älskar så mycket som Colin Firth (och Hugh Grant, trots att han inte hade något med just denna film att göra...). Den där pale-brittiska looken, de konstant bekymrade ögonen, den sluddriga accenten och de fyrkantiga käkbenen är kanske det charmigaste jag vet. OCH, ladies, Colin Firth är ju Uncle Jamie vafan! And "I hate uncle Jamie"! Älskvärt om något på denna kalla planet.

I alla fall. Ikväll är det mello-final och jag är så svensk att jag 1. använder uttrycket "mello" och 2. ser fram emot det. Jag tänker till och med gå så långt att jag säger vilka jag "hejar" på (känns väldigt lågstadie). Jag älskar The Monikers låt. Ja, det är väl den enda låt som jag tycker om... Men ja. Eric Saade är FETT SNYGG (som om ni inte redan visste det, hallå!) och är det något som kan charma såväl feta tyskar som snorkiga britter och fulla serber är det fan en snygg, ung kille som kan dansa och sjunger en sådan ren pop att tuggummi känns bisarrt i samma sammanhang. Trust me, jag vet sånt. Jag kan ju i alla fall lova att varje jävla brud mellan 4 och 18 år i hela jävla europa kommer att rösta, och det är quite a lot aight?

Nä, enough om sånt shit. Vi snackade ju om Ryan Adams, HUR kunde jag twista det så hårt? I alla fall, Ryan Adams... see for yourself. Hugs, xxxxxx


"Sometimes I feel like I'm going insane
Without the numbness or the pain so intense to feel, especially now it added up throught the years"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0