yet i keep on wondering

Idag är det synd om mig. De två största anledningarna är att jag har en äcklig bihåle-huvudvärk som har suttit i hela dagen och som DÖDAR mig samt att jag har en blåsa på tandköttet som gör jätte-jätteont typ hela tiden :( Att jag trots det överlevt en dag med kemiprov, fett hål och matte d är fan bra jobbat. Om man får säga så. Klapp på axeln Stina, du överlevde dagen! Fan vad osvenskt av mig.

Allt detta leder oss självklart fram till frågan; vad fan är det som har hänt Kenza som tvingar henne till en bloggpaus? Är hon med barn? (hoppas, hoppas!!!!!!) Har hennes kommunist-syster styrt upp något Gulag-liknande nere i Skåne som kräver Kenzas närvaro? Har hennes fyrkantiga pojkvän blivit uppäten av svampar/strypt av bossen/fastnat med hängslena i skorstenen/förlorat sina extraliv? (det där var super mario-referenser btw.) Tankarna är många, men när skall jag få ett svar? För att vara perfekta perfektionsperfo-kenza rör det sig väl bara om att hon inte shoppat några nya kamelskor eller tan-färgade accessoarer på länge. Sånt är ju också en personlig kris har jag hört. Dull brud alltså.

Nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga att om Martin Björk var en hund skulle han för fan vara en bastant pitbull-terrier med lång nos. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0