i was raised to believe i was somehow unique

Jag tycker verkligen inte om nationella prov i franska. Verkligen inte. Med det till trots skall jag ha ett hörförståelseprov imorgon och jag funderar på att skippa lidandet och bara hänga mig nu i stället. Fast åh det vore ju synd för då kommer jag ju att missa biologiprovet på onsdag och filosofidito på torsdag. Vilken underbar jävla AWESOME-vecka med andra ord! Party!

På fredag kastar jag in handduken och drar till Köpenhamn med min syster min mor och min mormor. De ska vara sådär väldigt fincreddiga och besöka Louisiana och nån jäkla Picasso-utställning. Jag vill bara dit för att andas dansk luft, shoppa (mitt horoskop sade att jag kommer att göra min bästa shopping i storstäder den här veckan! yes!), lyssna på folk som pratar danska och kanske lägga in en stöt på någon söt dansk prins. Eller en dansk uteliggare, det spelar inte sådär jättestor roll. Gifta mig med en dansk ska jag fan göra nån jävla dag i alla fall.

Jag har fetaste blåsorna på mina tår - vårskor </3
Och med det rimmet säger jag tack och hej för idag - ta hand om er och era husdjur kära ponytails.
xxxx


Idag lyssnar jag på detta, åh vad fint! Hahahah min pappa dör lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0