kaerlighed

Fan i helvetet vad jag älskar Danmark. Jag vill gifta mig med Danmark. Jag älskar språket (GRYMT sexigt jag DÖR!) och jag älskar att alla jävla danskar är så jävla vackra med lite dumbo-aktiga öron och markerade kind- och hakben. Fan vad jag älskar det. Jag fick min shopping gjord också, vad mer kan jag begära? Ja, helgen var fin.

Annars är det ju fett varmt ute. Efter skolan idag (som f.ö bara bestod av inför-projektarbete med redovisningar och sånt) gick jag ner till Lucky 7 och snackade lite om min kommande tatuering. Jag bokade ingen tid eftersom jag ville snacka lite med dem först (typ halvnervös förstagångare) men jag ska tillbaka på torsdag med en bild på vad jag vill ha och då jävlar ska bokas en tid. KUL!!!!!! Annars hängde jag i solen med anna anna och michelle vilket var fett mys.

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0