Parkinson-Putte bloggar!

Jag skrattar åt lite konstiga saker ibland. Typ som när emilia tror att vår mentor, vars handstil är oläsbar, skrev "obs: hej!" på ett papper. Så sjukt random och roligt och jaaa jag älskar det. Kan fnissa till lite fortfarande.
Så när jag gick hem från skolan idag såg jag en vuxen kvinna som cyklade sjukt snett och typ darrigt. Först tänkte jag att YES vilken originell och rolig dam som cyklar precis som hon vill, inte som alla andra säger att man ska cykla. Då skrattade jag lite för mig själv för att det kändes så befriande. Sedan tänkte jag att hon kanske har parkinson och att hon faktiskt inte kunde cykla rakt. Situationen ändrades men jag skrattade ändå. Fick lite idéer för en barnboksserie -  "Parkinson-Putte på cykelsemester"! Eller varför inte "Parkinson-Putte i Afrika", "Parkinson-Putte matar höns" eller "Parkinson-Putte bakar bullar", jag har en massa idéer! Jag ser en komers i detta, jag kommer ju att bli rik! Sjukt befriande. Nu behöver jag till exempel inte plugga matte trots att vi har prov imorgon - screw school jag kommer att bli rik ändå! Skönt att ha det avklarat liksom.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


För övrigt anser jag att The Vaccines är fett bra. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0