perhaps fuck off is too kind

Eric Saade kom trea vilket jag antar att man får nöja sig med. Jag ska dock erkänna att jag inte kände så igår då jag var MYCKET upprörd och bitter. Egentligen borde jag verkligen inte kolla på några tävlingsprogram öht, jag blir för engagerad och det är fett jobbigt! Haha, faan vilka jävla problem jag har... (egentligen skulle man dock kunna säga att Sverige vann eftersom vi vann vår semifinal i torsdags och Az-landet ((vem orkar stava)) kom inte först i sin!)
Anyway, i morse var jag fett jobbig och steg upp klockan halv tio för att gå och träna klockan elva. Jag älskar morgonpassen på helger för då är det typ bara jag och 40-plussarna. Haha, I like! Anyway, nu är jag fett hungrig och eftersom jag fortfarande är ensam hemma måste jag ju fixa det själv... repris från gårdagen peut être? Det är den enda jag kan... Det och så lite twin peaks i soffan, good!

Sedan har jag hört att det typ är VM-final i hockey ikväll. Finland mot Sverige. Det måste väl vara en drömfinal? Typ win-win-situation för en halvfinne som mig. Annars hatar jag hockey då jag anser att det är en sjuk machosport där man tävlar i vem som har mest testosteron. Ja, även på damsidan. Sjukt osexigt.

Imorgon, ladies, ska jag tatuera mig. Åh så nervös jag är! Tänk om jag dör? Jag brukar inte vara hypokondrisk, men i helgen har jag suttit och googlat "inflammerade tatueringar" och det är naaasty, ponytails! Dock sade min tatuerare att armen, där jag ska tatuera mig, är ett lungt ställe. Värst enligt honom är fötter och revben, och ju längre ner på kroppen man tatuerar sig desto större är risken för infektion. Och det är liksom inget trashigt hak i Thailand jag gaddar mig på, det är en seriös studio med certifikerad personal. Så det borde vara lungt, aight?

Nä, nu kurrar magen. Vi ses! ♥




Den här låten var min favorit för två år sedan och jag älskar den fortfarande. Sjukt plain låt egentligen, men det har nåt som binder mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0