worthless entry

Åh, DÖ! Jag har slutprov i fysik på onsdag. Sex kapitel pure evil att försöka förstå, det går sådär... Eller ja, det går inte alls. Jag gör ingenting, det är därför det inte går. Jag får ångest bara av att tänka på fysikboken och jag mår på riktigt dåligt när jag försöker lösa tal jag inte fattar ett piss av. Fysik är, hands down, den absolut värsta jag någonsin plågat mig igenom. Jag vet egentligen inte varför, jag menar jag kan ju ändå tycka att matte är roligt och det är ju inte jättelångt ifrån fysik... Aja. Nu försöker jag stay positive och tänka att efter onsdag ska jag ALDRIG mer lösa ett enda jävla fysiktal.

Fast å andra sidan.. det där med att vara positiv har ju aldrig riktigt vart min grej. Jag kommer att faila totalt. På riktigt. Men jag är liksom okej med det. Jag tänker lägga mer energi på biologiarbetet där jag vet att jag kan få bra betyg, samma med filosofin. Så jävla världelöst att mata döda fiskar liksom (METAFOR to die for!)

Annars... well. Imorgon klockan elva ska jag äntligen tatuera mig. Jag kanske dör. Vilket vore positivt för då slipper jag ju provet på onsdag <-- win-win-situation!
Aja. Hej-då. xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0