would you like some dip for that chip on your shoulder?

För det första är jag arton. Det suger lite (mamma har fått dille på att säga "du är ju faktiskt arton nu" vilket SUGER!) för att det är seriöst och shit plus att jag snart är död. Å andra sidan är det skönt. Jag är arton nu, kom inte och säg vad fan jag ska göra längre liksom. Ansvar är både coolt och jobbigt. Imorgon är det nkpg-festival med typ Zackarias, SMK och Fulkultur. Då ska jag köpa laglig alkohol för första gången, ta inte ifrån mig det nöjet liksom!

För det andra kommer Prince till Way out West. Årets coolaste bokning? Eh, ja! Inte för att jag något inbitet Prince-fan men DAMN mannen är cool. En typisk wow-bokning och det är därför jag älskar den festivalen. It'll be awesome! Kul att jag fick in två betydelser på wow-bokning.

Nu ska jag faktiskt plugga lite. Igår skrev jag ett fem sidor långt arbete om moralfilosofi på drygt en timma. Varför är det inte så enkelt att plugga matte? Eller kemi? Fyi ska vi ha matteprov sista dagen innan skolan slutar. Snacka om att suga ut oss från början till slut, ingen jävla resort här nej. På onsdag nästa vecka är det gymnasieslaget och jag börjar bli fett nervös MEN jävligt taggad. Words can't describe hur mycket jag älskar sånt här, känslan, gemenskapen och stoltheten som ligger i att vara en Lärka. Lite jobbigt att vi har mycket att leva upp till dock, det är ju alltid skönare att vara underdog liksom... 

Aja, vi ses och hörs ponytails. Puss på hakan xxxxzxzxzxzxzzzzzzzz

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0