vilken bitande kyla!

Jag har haft en riktig jävla 5+helg! I fredags firades Alva på Puls och åh det var en asbra kväll på väldigt många sätt, indeed! I lördags var det för det första svinigt jävla kallt men även julmarknad på Ekenäs slott. Alla mina syskon (vilka bara är två st, men vafan, Ellen kommer ju till och hon tar inte lite plats den människan! ;) var med och åh vad jag älskar julmarknader... Det var bara snön som fattades. Myspys indeed. Idag har jag inte lyft ett finger öht vilket äger det också. Helgen kunde dock få ha vart liiiite längre för jag är inte riktigt redo för vardag igen. Matteprov på fredag, heya liksom. Nää, jag pallar verkligen inte. Att veckan inleds med IV på Haga hjälper inte heller. Jag hatar de överfulla spårvagnarna mer än något annat i hela världen, på riktigt! Man kan skryta jättemycket om dem annars, hur de originaliserar Norrköping liksom, men klockan halv åtta på en måndagsmorgon? Typ nja. 

Nu vill jag bara ÄTA UPP Gossip Girl (Nate och hans jääävla milf's dödar mig! på riktigt!) och sedan vill jag ha en film. Är sugen på något riktigt jävla känslokallt med mycket blod och lösa lemmar typ. Känner mig så jävla kall och har noll kärlekstro just nu och behöver få det bekräftat liksom. Justify me! 

Nae, det var väl allt for now liksom. Puss och hej!

 


Kommentarer
Postat av: lis

kör på american psycho då!

2011-11-14 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0