älskling vi ska alla en gång dö

Alla bara dör och det är lite domedags-känsla över det faktiskt. Idag pussar jag lite extra på min kära iPhone och hedrar Steve Jobs. Tänk er hur världen skulle ha sett ut utan honom... Vilken man.
Ute regnar det. Jag drömde att Tom Cruise dog inatt och vaknade upp helt svettig med världens migrän. Vet inte om de två sakerna hör ihop, men oj så ledsen jag skulle bli om älskade lilla Tompa dog...

Dagen har spenderats begravd i tre kuddar med Girls på repeat (Honey Bunny och Saying I love you ♥) och nu har denna helvetiska huvudvärk äntligen släppt. Fan vad man är dålig på att hantera smärta egentligen. Trodde helt ärligt att det var min tur att dra till... "Seattle" (Scrubs-fanatiker fattar) där ett tag.

Annars ser jag fram emot årets första obligatoriska idol-mys med bästa fyran imorgon. Det och tusen miljoner andra saker jag har på min icke-existerande to do-list.

Såja. Nu bjuder jag på en bild på två intelligenta tjejer med skägg. Puss.


Kommentarer
Postat av: Lisa vet bäst

Men guuuuuud, kan folk sluta hylla honom? Roligare saker har skapats än Appleprodukterna

2011-10-07 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0